luni, 2 noiembrie 2009

Vis

Am avut in noaptea asta cel mai cretin vis posibil. In primul rand eu nu visez. Adica, da, stiu ca visez, dar practic niciodata nu imi amintesc ce anume. Imi spun colocatarii ca m-am certat in somn, am gemut, am soptit, sau mai stiu eu ce. Dar pot sa imi numar pe degete visele tinute minte dimineata. Asadar, prin simplu fapt ca mi l-am reamintit acest vis a fost ciudat
Cat despre cea anume am visat ... Eram tip si printre alte chestii complicate si elucubrante pe care nu mi le mai amintesc ... aveam prima mea experienta homoesexuala. Care nu ma deranja in mod deosebit dar pe care am oprit-o in momentul in care am constatat ca nu imi place, dincolo de ideea ca era misto sa stii ca esti dorit. (inaltatoare ganduri imi treceau prin cap, nu? !?!?!?!)
Ah, da, nici macar nu aveam senzatii, direct ci era ca si cand eu priveam in capul meu si intelegeam ideile la modul perfect rational, adica nu resimteam senzatiile propriuzise, ci asa un fel de povestire la persoana I. La drept vorbind este oarecum logic, poate ca pana si subconstientul meu a priceput ca era cam complicat sa ma faca sa simt senzatiile pe care nu am de unde sa le cunosc, cele pe care le simte un barbat. Dar oricum, dezavantaj eu, daca am un vis erotic si nicimacar nu am senzatii erotice, nu?
De altfel nu am avut niciodata un vis erotic, asa ca ce-i nou in asta, nu?
Ei bine e nou ca eram tip si aveam experiente homosexuale??????????
Ce draci baltati incearca sa imi comunice inconstientul asta? ALO!!!!! E cineva acolo????????? Te-ai tampit de tot????????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu