joi, 12 noiembrie 2009

lucruri pe care nu le pot intelege.

Am si eu o nelamurire si o problema:
Ce este cu afisurile alea : "Nu aruncati hartia in toaleta" sau wc dupa caz. Ce pana mea inseamna asta? Mi se pare cea mai scarboasa chestie posibila: un cos in care trebuie sa pui hartia cu care te-ai sters. Ca sa ce? se recicleaza? o spala si o pun la loc? Care este scopul unui asemenea afis? si al unui asemenea sfat/cerinta. Chiar exista WC-uri care sa nu se infunde cand iti faci nevoile in ele dar sa se infunde de la o bucatica de hartie?
Mi se pare scarbos, neigienic, si ma irita chiar si gandul ca cineva sta sa stranga hartia folosita de altul.
p.s. Nu cred ca am vazut vreodata, in budele in care am vazut asemenea afise, sa existe o punga in cosul de gunoi.
p.p.s. da, au pus un asemenea afis la mine la serviciu si, desi nu ma conformez (asa-s eu mai rebela, stiu) zilnic il vad, ma minunez si ma enervez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu